pondělí 1. srpna 2011

It's just white T-shirt!


Je to hrůza přátelé... Ať dělám co dělám, nikde nemůžu sehnat obyčejné bílé vypasované tričko s krátkým rukávem... Pokud tedy víte o nějakém obchodu, kde by ho měli, dejte mi vědět, protože si už nevím rady... ( V té větě je asi 3x za sebou vědět :) )
Jinak se omlouváme, že teď nepřidáváme nové fotky, ale jsou prázdniny a každá jsme teď někde jinde a na focení není čas a vůbec...
Tak si užijte druhou půlku prázdnin a nezapomeňte si najít nějaké superkousky na 1. září ;)


EDIT: Tak už jsem ho našla! V F&F hned na prvním věšáku :)

4 komentáře:

  1. Tyhle nejobyčenější věci většinou sháním u našich vietnamských obchodníků;)

    OdpovědětVymazat
  2. No to jsem si taky říkala ale tam většinou mají ty trička se střihem čtverec-čtverec...

    OdpovědětVymazat
  3. Já si ho koupila v neznačkovým obchodě. Sice to nejsou vietnamci, ale asi něco podobnýho:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mi asi nezbývá nic jiného než najít nějaký obchod s názvem "trička" nebo "beijing fashion" a zkoušet to no... :)

    OdpovědětVymazat